שרת אחסון אתרים בכלל ושרת vps בפרט

29/07/2019

שרת אחסון אתרים בכלל ושרת vps בפרט

מה חשוב לדעת אודות שרתי אחסון אתרים? קודם, חשוב לדעת כי בחירה בשרתים המתאימים יכולים לשפר את האופן שבו האתר פועל. יש שרתים שיתאימו במיוחד לאתרים מרובי תעבורה, יש שרתים שיתאימו באופן אידיאלי עבור חנויות מקוונות, יש כאלה שיתאימו יותר עבור חברות ענק או אתרים של עסקים שמשרתים מדי יום עשרות אלפי גולשים ואף יותר. בשורות הבאות נבין כל מה שחשוב לדעת על שרת אחסון אתרים בכלל ושרת vps בפרט.

התאמת השרת לאופיו של האתר

כאשר בוחרים שרת לאתר, יש להגדיר לפני כן את צרכי האתר. אפילו כאשר בוחרים שרת vps, ניתן להגדיר את השרת הזה באופנים שונים. דבר זה בא לידי ביטוי במגוון די נרחב של מסלולים שמהם אפשר לבחור. יש מסלולי שרתים שיתאימו לאתרים מסחריים רגילים, יש כאלה שיתאימו לאתרים שעושים שימוש במסדי נתונים או פיצ'רים.

שרת אחסון אתרים יוכל להתאים לתמיכה גם באפליקציות ולפתרונות נחוצים אחרים כמו אי מייל או קידום.

על מנת לעשות יותר סדר בדברים, נציין כי בגדול, יש שלושה סוגים קטגוריות של שרתים. ישנו אחסון שיתופי, שמתאים בדרך כלל לאתרים בתחילת דרכם. מהקצה השני, ישנם שרתים פרטיים, שהם נהוגים באתרים הגדולים ביותר וכן לחברות מבוססות. הסוג השלישי, שהולך ותופס מקום נרחב בקרב מגוון אתרים הינו השרת הווירטואלי.

הוא נקרא גם שרת vps.

ללקוח הקצה לא משנה היכן השרת נמצא

ללקוח הקצה של האתר, כלומר עבור הגולש, לא משנה כלל היכן השרת יושב או באיזו טכנולוגיה הוא פועל. מה שחשוב לו זה חווית המשתמש. כלומר העובדה שמבחינתו, האתר עולה בצורה חלקה ונאותה, שאין קשיים בגלישה ושהמעבר בין הדפים השונים או שימוש באפליקציות נעשה כראוי. מבחינת בעלי האתר, יש לא מעט יתרונות בבחירה בשרתים וירטואליים, בשל הגמישות המרובה שלהם.

הם יכולים להתאים לאתרים מקומיים וכן לאתרים גלובליים. אלה הם שרתים מאובטחים בצורה טובה מאוד, מבלי שבעל האתר צריך לנקוט בצעדים מורכבים.

שירות האחסון דואג, בין שאר הדברים, גם לכך.

שרתי לינוקס או וינדווס, האם זה משנה?

נקודה חשובה נוספת שכדאי להצביע עליה – שרת וירטואלי הופך למבוקש במיוחד גם מפני שהוא תואם למגוון מערכות הפעלה ונמצא בתאימות גבוהה עם שלל פתרונות. אחסון אתר לינוקס או אחסון אתר וינדוס, זה באמת לא משנה. יש חבילות אחסון שמתאימות גם לזה וגם לזה. וחוץ מזה, יש גם חבילות אחסון לאתרי וורדפרס ולאתרים אחרים.

חבילת אחסון שמגבה את האתר

גם מי שחסר את הידע הטכני מכיר בעובדה כי שרתים מענקים סוג של שירות לאתר, מרחוק.

פתרונות שמצד אחד כוללים חומרה ומצד שני כוללים תוכנה.

זה הרעיון שמלווה כחוט השני גם את חוות השרתים הגדולות וגם את פתרונות הענן המובילים.

השרת הווירטואלי מעניק לבעלי האתר שקט נפשי, גם אם הם לא רוצים להיות מעורבים ביום יום עם מונחים טכניים סבוכים. השרת כולל פתרונות שמסייעים לאתרים להתאוששות מתקלות וכן פתרונות גיבוי. אפשר להגדיר את השרת באופן כזה שכל אתר שמאוחסן בו יגובה וכל הנתונים ישמרו בתדירות נחוצה ובלי שצריך לבצע פעולה יזומה נוספת. אגב, בהקשר זה יש לציין כי שרת וירטואלי נחשב לשרת מאובטח באופן מתקדם. כלומר, כל אתר יכול להיות מאובטח ומוגן יותר, כמו הפורטלים הגדולים ביותר.

ערך ויקיפדיה לשרת אינטרנט HTTP

גמישות ויעילות לפי הצורךבשרתי VPS

בחירה בשרת וירטואלי מעניקה יכולת של גמישות וכן יעילות תפעולית. מכיוון שאתרים נוטים להשתנות ולפעמים להתפתח בצורה דרמטית, חשוב שהשרת יוכל לתמוך בכך.

בניגוד לשרת פיסי, שהיה פעם מקובל מאוד, שרת וירטואלי ניתן להזמין בנפח ועם זיכרון עבודה לפי הצורך.

הוא גם מתאושש מהר מתקלות וגם מעניק אפשרות להרחבות בשיטת מהרגע להרגע.

זהו שרת שיכול להציע רוחב פס רחב מאוד ואמצעים לשיפור חוויית הלקוח בשילוב תמיכה ושירות לקוחות.

אחסון אתרים או אחסון שרתים זה עניין למקצוענים, צור קשר עוד היום עם מומחה ותקבל יעוץ חינם.

הוסט סנטר – 08-946-1432

בהצלחה לכולם 🙂

כותב המאמר – צחי בנגיאת – מנכ"ל הוסט סנטר מבית שופ סנטר פתרונות אינטרנט בע"מ