אחסון אתרים

05/07/2021

אחסון אתרים

בין אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון אתרים לאתר בעל נפח קטן או גדול יותר, אתם תצטרכו חברת אחסון שאפשר לסמוך עליה, שהיא תהיה מספיק מהירה ושתספק לכם גם תמיכה מרחוק במקרה הצורך. אם כך, קבלו את המדריך המלא לבחירת חברת אחסון אתרי אינטרנט.

עולם הדיגיטל טומן בתוכו המון חברות אחסון שונות, כאשר המשותף לכולן הוא – אחסון האתר שלכם. כל חברת אחסון מעוניינת להציע לכם חבילות אחסון מסוגים שונים, כולל חבילו אחסון שלא תמיד יתאימו לצרכים שלכם. וכאן מגיע התפקיד שלכם, לוודא כי חבילת האחסון אכן מתאימה לאתר האינטרנט שיש לכם באוויר. אחד הפרמטרים שצריך לבדוק הוא, הפרמטר של מהירות חברת האחסון. כמו כן, כדאי להבין כיצד הוסטינג לאתרים מהיר יוביל לשיפור בקידום האתרים האורגני שלכם.

אחסון וורדפרס ומה שחשוב לדעת בימינו על הנושא

אם אתם צריכים אחסון וורדפרס או אחסון לאתרים שבנויים על בסיס פלטפורמות אחרות, יהיה חשוב לבחור בחברת אחסון אתרים שיכולה לספק לכם שירות מהיר, איכותי ובעל תמיכה כשצריך אותה. ככל שחברת האחסון תציע לכם חבילות מהירות יותר שמתאימות לבסיס הפלטפורמה עליה בנוי האתר, ככה בעצם האתר שלכם יעבוד בצורה חלקה יותר, נטולת נפילות ומהירה יותר.

ככל שהאתר שלכם עובד בצורה מהירה יותר, ככה למעשה זמני טעינת הדפים שלכם באתר יכולים להתקצר. וכשזמני טעינת הדפים באתר שלכם מתקצרים, גוגל רואה את הפעולה הזאת בתור פעולה צרויה לתהליכי קידום אתרים אורגני SEO.

כיצד אחסון אתרים מהיר קשור לקידום אתרים?

בפועל, במהלך התהליכים של קידום אתרים אורגני, בדרך כלל משתדלים לנסות לקצר כמה שיותר את זמני הטעינה של אתר האינטרנט. מלבד העובדה שחברת אחסון איכותית יכולה לסייע לכם בכך, חשוב לזכור שישנם עוד גורמים אשר משפיעים על זמני הטעינה של הדפים באתר.

למשל, משקל וכובד התוכן שיש באתר (סרטונים כבדים וארוכים, תמונות באיכות מאוד גבוהה ועוד). יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אחסון מהיר אכן יכול להוביל לקיצור זמני הטעינה של הדפים באתר. וכאן יש לציין, חברת אחסון ישראלית לא תמיד תהיה הפתרון הראשוני שכדאי להעלות בחכתכם.

אחסון אתרים ישראלי מהיר – אכן ישראלי?

חברת אחסון ישראלית יכולה להציע לכם חבילות אחסון אתר מהירות במיוחד, אבל זה לא בגלל שהן חברות ישראליות. בשורה התחתונה, גם חברת אחסון ישראלית כמו בזק למשל, משתמשת בשרתים אשר נמצאים מעבר לים.

חברות גדולות משתמשות בכל מיני כבלים תת ימיים בכדי להעביר תקשורת ולקבלה. אז אמנם ישנן חברות אחסון אתרים ישראליות מעולות, אבל צריך לברר מהיכן מגיעים השרתים שבהם החברה משתמשת (היכן הם ממוקמים פיזית).

אחסון אתרים – מה אני אמור לבדוק לפני שאני רוכש חבילת אחסון?

בסופו של דבר, אחסון אתרים בישראל לא בהכרח יאפשר לכם להנות משירות ארוח אתרים מהיר יותר. בפועל, גם אם החברה ישראלית, זה לא אומר שהשרתים שלה נמצאים כאן בישראל. באופן הזה, כל קבוצת תלמידי תיכון בעצם יכולים לפתוח חברת אחסון אתרים ישראלית ולמכור חבילות אחסון עבור אתרים שמאוחסנים בשרתים בחו"ל.

אם כך, בבואכם לאתר חברת אחסון אתרי אינטרנט מהירה, קודם כל תבדקו את חבילות האחסון שהחברה מציעה ולאחר מכן, תבדקו היכן מותקנים השרתים הפיזיים של חברת האחסון. דבר נוסף שחובה לבדוק, באילו סוגי שרתים בעצם מאחסנים את האתרים שלכם.

הוסט סנטר אחסון אתרים מהיר ויציב

אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון מהירה, איכותית ויציבה, שגם מציעה לכם תמיכה כשאתם צריכים אותה, חברת הוסט סנטר תשמח לספק לכם סיוע בכל מה שתצטרכו. בחברה תוכלו למצוא שירותי אחסון שרתי VPS, שרתים שיתופיים וכל שירות אחסון אחר שיסייע לכם.

חברת הוסט סנטר היא בעלת ותק וניסיון של שנים בתחום אירוח האתרים, ומספקת שירותי תמיכה בכל עת בה אתם צריכים אותה. ניתן לקבל תמיכה דרך אתר האינטרנט בכל שלב של היום או הלילה, להמתין קטנה ולקבל תמיכה בעברית. חברת הוסט סנטר אמנם מספקת שירותי ארוח אתרים במחירים אטרקטיביים, אבל המחיר הזול של הוסט סנטר אינו בא על חשבון המקצועיות של החברה. נסו את החברה, תופתעו לגלות מחירים אטרקטיביים במיוחד ארוח אתרים מהיר.

למידע על בניית אתרים בוורדפרס

לפניות בנושא אחסון אתרים ושרתים צור קשר